12:32
היתרונות של עבודה בטורקיה לנערות

אתרי חוף טורקית זכתה זמן רב בלב התייר של רוסיה. עכשיו, המדינה הזאת נמשכת באופן פעיל על ידי בנות לעבוד בתחום הפנאי. למה סטודנטים רוסים ישמח לעבוד במועדוני אופנה וברים טורקיה? הכל על היופי הטבעי של הסלאבים. הטורקים מוכנים לבלות הרבה כסף על בידור עם מודלים ארוכים רגל.

מה הטבות הנערה מקבל, לבחור עבודה כזו? עובדים מנוסים של מוסדות בידור טורקית סיפרתי לכל היתרונות.

הנחות נדיבות

עבודה על הצריכה, הנערה בטורקיה תקבל יותר מאשר ברוסיה. הטורקים לא רואים את הכסף אם הם אוהבים את הצעירה. הם יראו נדיבות על ידי הזמנת קוקטיילים או בקבוק משקה מועדף. השכר של הנערה על הצריכה מפתחת את אחוז המכירות של הבר. ככל שהמבקר עבר יותר, ההכנסה הצרכנית הגבוהה יותר.

בשל נדיבות של גברים מקומיים, זה לא רע לנצח. העיקר הוא לספק את הפרמטרים העיקריים:

  • מראה עבדים אטרקטיבי;
  • עלייה גבוהה;
  • ידיים ומטופלים היטב;
  • חיוך יפה;
  • רזה של הומור;
  • משמעות של מדידות בשימוש משקאות אלכוהוליים;
  • חוֹסֶר נִימוּס.
  • סוכנויות מודל ברוסיה עוסקות בבחירה של צוות בידור טורקית, לבחור בנות לא פחות מ 170 ס"מ במשקל עד 65 ק"ג. צבע השיער עדיף על האור, לא קעקוע על חלקים גלויים של הגוף.

    נייר שאינו טווח

    העבודה נעשית רק על ידי אשרת עבודה. אם לילדה יש ​​דרכון, שום דבר לא מסובך לא יהיה. המפתח הוא למצוא סוכנות ברוסיה, אשר ייצג את האינטרסים של עובדים עתידיים בתחום בילוי. בזכות חברות אלה, חוזים מסתיימים בין מודלים לבידור מתקני.

    https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%a7%d7%99%d7%a1%d7%a8%d7%99%d7%94/

    הכל על הכנסה ב... 7 בלתי סבירה ...

    על אשרת תיירים לא יכול לעבוד. זה לא חוקי, בעיות יכולות להתרחש. לרוב, עבודה בלתי חוקית מסתיים עם שיעור גדול של סנפיר וגירוש.

    מספיק ידע על אנגלית בסיסית

    הטורקים קל להבין רוסית, הם התאימו לתקשר עם תיירים של רוסיה. לכן, בנות לא צריך ללמוד אנגלית יותר עבודה באיכות גבוהה בברים טורקיים ומועדונים. הדבר העיקרי להיות אטרקטיבי ומעניין לגברים.

    עבודה על הצריכה בטורקיה נחשבים פשוט בגלל חוסר מחסום של השפה. בספרד ובאיטליה, אי אפשר לנצח רק בחיוך, עליך לתקשר בחופשיות עם המבקרים.

    יחס טוב של הממשל של מוסדות לבנות

    הרוסים חזרו כמה פעמים שהעבודה מתחת לחוזה בטורקיה נזכרת בגן עדן קטן. מועדונים מנהליים I ברים עדיין לשלם עובדים של לינה ומזון. תנאים אלה נקבעו מראש בחוזה.

    ומה עם סיפורים נוראים על החיים בחזה והשכר הקטן? עם גישה זו, התנגשו הנערות, שהחליטו להישאר בעבודה בויזה תיירותית. במקרה זה, מנהלת המוסדות אינה אחראית לבטיחות העובדים משום שאינן מופיעות באופן רשמי במדינה.

    הכנסה גבוהה

    המטרה העיקרית של הנסיעה לטורקיה היא הרווח. גודל הרווחים תלוי ברמת המוסד. במועדונים פופולריים, בנות יכולות לעבור מ 300 אלף. רובל לחודש. במפעלים רגילים לתיירים ותושבים של 100,000. רובל.

    תמיד יש את האפשרות לקבל טיפים נוספים או מתנות אוהדים. הטורקים נדיבים מאוד מדברים. העיקר הוא לא להאמין שלהם אגדות על אהבה!

    את נסיעות העבודה של הסוכנות יכול להימשך 2 עד 6 חודשים. בתקופה זו, הילדה תהיה זמן לא רק כדי לנצח, אלא גם לבקר את המקומות היפים ביותר של תחנות טורקיות.

    Просмотров: 427 | Добавил: tammara1qfbo | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar