17:27
20 דרכים לעשות סקס יותר תשוקה

אם היחסים לא להתחמם מעת לעת, יש להם את הרכוש בהדרגה מגניב ולאבד את חלק האריה של הקסם שלהם. במין פועל את אותו כלל. לא משנה באיזו סיבה ניצוץ התשוקה במיטה של ​​דהוי, יש כמה דרכים לאלץ אותה שוב להתלקח עם הכוח הקודם.

התוכן של המאמר

1 דרכים להחזיר את תשוקת המין

דרכים להחזיר את תשוקת המין

להישאר בבגדים

לא, זה לא בדיחה. חיי המשפחה בדרך כלל מוביל לעובדה כי במהלך יחסי מין שניכם מתפשט לחלוטין, וזה הופך להיות משעמם מהר מאוד, לא זה? לכן מומחים מייעצים להשאיר משהו מבגדים על עצמם, בין אם זה פיגיר מפתה, צ'ייקר על הצוואר או נעליים עקב. גבר אפילו לא יכול להוריד את המכנסיים בכלל - רק לבטל אותם ולהחליק אותם, זה נראה דומיננטי וסקסי.

להדק את הרומן המזויף (עם השותף שלך, כמובן)

תארו לעצמכם שאתה הולך תאריך עם המאהב שלך בסתר מן השותף שלך. רק לדמיין איך אתה מתכונן לו, בזהירות להבחין בעקבות, לבחור את הבגדים הטובים ביותר, לאסוף איפור. ואז אתה הולך לתאריך אמיתי מאוד, שבו אתה עם שותף מינה אחד את השני.

מה הטעם? ובכן, מומחים אומרים כי אחת הסיבות מדוע שותפים לשנות אחד את השני הוא העובדה כי בגידה - טאבו בחברה שלנו. ואת הפרי האסור, כפי שאתה יודע, ממתקים! איך לדעת, אולי תאריך איסוריבי עם השותף שלך יעזור למערכת היחסים שלך להתעורר עם צבעים חדשים.

הוסף חומרי סיכה

כן לא פשוט, ו ... לא, לא זהב, אבל עם טעמים שונים. לא לזלזל בכוח של סיכה. ראשית, כל מין עם שפע של סיכה הופך להיות הרבה יותר טוב, אבל אם כמה מכם מעריץ גדול של סקס אוראלי, ואז חומר סיכה עם טעם יעשה את התהליך אפילו יותר נעים. אגב, גם אם מין אוראלי בצמד שלך אינו בכבוד, סיכה עם כמה טעם פירות יכול לשנות את הגישה שלך לסוג זה של הנאה.

לשנות את האטמוספירה

בחר מקום שבו לא היית מעורב במין לפני. לדוגמה, משטח מטבח. או חזה של מגירות במסדרון. או אולי זה יהיה חדר אמבטיה.

בישראל לא היו דעות קדומות כשמדובר בעבודה בסוכנות ליווי. לגברים המקומיים יש סטנדרטים מוסריים גבוהים. כולם מבינים לחלוטין כי בתורו Esquitenant רק שולח את הלקוח במקרה, מבטיח שיחה וליווי אישה בכיתה VIP הוא אינדיקטור למעמד.

למעשה, אין הבדל מיוחד, העיקר הוא שהמצב שונה ממה ששניכם רגילים. לדברי מומחים, ריחות חדשים, תאורה וסביבה לעזור להוסיף סקס perch באותו זמן.

נסה עמדות חדשות

תנוחות חדשות במיטה - תמיד win-win. לא בהכרח לנסות משהו קיצוני לחלוטין אם אתה לא מוכן לזה. לפעמים זה מספיק כדי פשוט לשנות את המטוס האופקי לאנכי, כלומר, לקיים יחסי מין. בעמדה זו, גישה למקומות כאלה שלא חשבת קודם. אם מסיבה כלשהי שינוי המיקום הוא גם לא בשבילך, אתה יכול לפחות לשים כרית מתחת לגב התחתון. זווית החדירה החדשה תספק תחושות חדשות.

Masturbiru

לא הדרך הברורה ביותר לעשות להוסיף תשוקה מין, אבל אבל די עובד. אחרי הכל, ככל שאתה אוננות יותר, כך אתה מכיר את הגוף שלך ואת אזורי ארוגני שיכולים לתת לך הנאה. אז, אתה יכול בבטחה לדווח על זה לחבר שלך, כך שהוא יכול לנצל את הידע. ואם - פתאום! - רק אוננות לא יהיה יעיל כל כך, אתה תמיד יכול לטפס על עצמך מול האיש שלך. זה צריך להיות מראה מרגש מאוד.

השתמש בוויברטור עבור זוגות

באמצעות צעצועים במין תמיד מוסיף רגשות חדשים. אתה יכול לבחור את ויברטור כי אתה רוצה לטעום את שניהם - תעשיית המין מספקת מבחר עצום של שני ויברטורים מתאים לאדם אחד צעצועים מיוחדים לזוגות.

לעשות רשימה של פנטזיות סקסיות שלך

פנטזיה יחד - מרתק מאוד, חוץ מזה, אתה יכול מיד לקבוע אילו פנטזיות מרגשות את שניכם, ופשוט מדברים על זה לא ילדותי. חלק של הרצונות ניתן לדחות על הרשימה על "לחשוב" אם פתאום אתה או החבר שלך ייראה יותר מדי. ועם הרשימה הקיימת של הרצונות במיטה, זה יהיה אפשרי לא לבזבז זמן בדיון, אבל מיד ללכת למקרה, ללא חשש לאבד את הגישה הנכונה. https://www.israelxclub.co.il/girls-cat/%D7%93%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%93%D7%99%D7%A1%D7%A7%D7%A8%D7%98%D7%99%D7%95%D7%AA-

לחתוך את הזמן יחד

במבט ראשון זה אולי נראה כי המועצה הזאת לא תעזור דירות במיטה. אבל למעשה, פעילות משותפת גורם לך לשלם יותר תשומת לב זה לזה, אשר תורם להופעת התשוקה, ולכן התשוקה. אולי זה אפילו יכול להיקרא מגוון של משחק מקדים.

שלח הודעה פרובוקטיבית

סקס באמצעות הודעות או אחרת סקס היא דרך טובה להתחמם. מה יכול להיות חם, מאשר שליחת הודעות עם הרצונות שלך לחבר שלך? ביטויים לפי סוג "אני רוצה אותך לאט לאט להסיר גרבונים ממני" או משהו כזה הוא די מתאים להתחיל.

הסר את החדר

דרך נוספת לשנות את המצב היא לדמיין כי מערכת היחסים שלך עדיין ברמה כאשר יש צורך לחפש מקום לפרטיות ... חדר במלון עם מיטה זוגית שיק חייבים לחמם תשוקות מיטה.

שלח הודעה עם ההזמנה למין

האם אי פעם הוזמנת למין? ובכן, זו הסיבה להתחיל. תן הבחור שלך לשלוח לך הודעה עם הזמנה תיאור של מה שהוא רוצה לעשות איתך במיטה. אתה יכול גם לשלוח הזמנות כאלה!

האט

נשימה איטית במהלך מין מגדילה את הריכוז, כך שניכם יכולים להתמקד טוב יותר זה לזה. כל מגע, נשיקה, התנועה תרגיש כל כך הרבה משמעותי בהירים.

להסתכל דרך פורנו ביחד

בהתחשב בכך בדרך כלל וידאו כזה הוא צופה לבד, אירוע זה יהיה מביך במיוחד, מוזר, מרגש. מן הווידאו אתה יכול ללכת לספרות ארוטית. תאמין לי גם אם אתה צוחק על כל דף, האפקט הרצוי עדיין מוקדם יותר או מאוחר יותר ייתן לעצמך לדעת.

נסה את הקיפוח של רגשות

הגבלת החושים או כמה תגדיל את הרגישות ורמת עירור בינך. אתה יכול, למשל, לקשור את העיניים שלי עם תחבושת בלתי חדירה, ניסוי: לגעת בעור העירום עם חתיכת קרח או שעווה מותכת. אין להציג את כל הרגשות האחרים להחריף עד גבול.

שים את המראה

צפה במין שלך בהשתקפות המראה - זה חם. לראות איך הגוף שלך לזוז ו ארוגים יחד - זה מאוד, חם מאוד. אבל לפני התקנת נציגי המראה, מסכים לא לצחוק על השני ולא לדון בחסרונות של הגוף שלך, אחרת מצב הרוח הרצוי יהיה קשה לתפוס.

שלח מתנה אינטימית

למה לא לעשות חומר סיכה מיוחד עבור השותף שלך? או תחתונים סקסיים. או, אם כבר הצלחת לדון הרצונות שלך, צעצוע מין מתאים. מקבל חבילה, לפרוק שלה מתנה חד משמעית כשלעצמו יכול להיות prelude טוב.

סקס ראשון - ואז להיכנס לאור

אם יש לך טיול לקולנוע, מסעדה או פגישה עסקית לערב, ושניכם כבר צופים כי לאחר כוחות שלך אין שום דבר, לא לבזבז זמן לשווא - לטפל סקס לפני לצאת מהבית. בידיעה כי בקרוב צריך לצאת ואת ההגדרה יוצאת דופן יעשה סקס יותר piquant.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

דרך נוספת לעשות סקס יותר נלהב - להזמין את השלישי. זה יכול להיות גם גבר ואישה - הכל תלוי אך ורק מן הפנטזיות שלך ואת ההעדפות. סקס קבוצתי ייתן רק תחושה בלתי נשכחת יהיה להשאיר הופעות של החיים. העיקר הוא לדון הכל עם בן זוג ולוודא כי שניכם מוכנים לניסוי כזה.

למלא את שאיפותיהם בישראל, אם אתה ילדה אלגנטית מרוסיה. העבודה בישראל תוכל פנאי. המראה של ליידי מודל יוצע לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם גבר מישראל אפשר לקבל מ 3600 יורו.

אם יש ספקות - לא להסתכן טוב יותר, אחרת אתה יכול להרוס את היחסים. ואם אתה שניהם משוחרר ומוכן לנסות כזה בפועל פיקנטי - לעשות שותף חיפוש עבור סקס קבוצתי עכשיו!

Просмотров: 927 | Добавил: tammara1qfbo | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar