18:35
כל מה שאתה צריך לדעת על עבודה סטריפטיז

אז, סוף סוף החלטת להיות חשפנית. אולי מישהו מחברים הגיש לך רעיון כזה, וכך לדבר יכול השראה על ידי למידה כמה אתה יכול להרוויח בסטרפטיז. זה יהיה רע אם לא הבחין בעובדה שזה יתחיל לעבוד, ביסודו לקבל מידע נוסף על מקצוע יוצא דופן. כולם יודעים שאפילו מעגל ריקוד שהשתתפו בילדות, ואת המעמדות האישיים רוקדים על פילון, לא עוזרים, לשים את זה בעדינות, להיות חשפנית פופולרית. באופן טבעי, זה לא קשה להיכנס לפחות קצת מועדון רצועה, אבל זה, כפי שכולם יודעים, להרוויח הרבה ולהגיע furora ב strepty, צריך ללמוד כמה כללים.

חפש מועדון מתאים

אתה יכול לקבל עבודה בר רצועה המקומית, ולבסוף, כיף לרוץ, כפי שכולם אומרים, ספל של בירה הרים יום של גברים. אולי הם אפילו יהיו, בסופו של דבר, לדחוף אותך לתוך גרבונים מקומט 100 רובל, כך שאתה רק צריך. אבל אתה בקושי צריך לומר כי רובנו כל הזמן אומר, הצלחה כזו, כאשר כל העולם זמין בשבילך. קבל איך אנחנו רגילים לדבר, גבוה משלם עבודה חשפנות יכול להיות באירופה, מועדונים אסיה, וכן אנשים חושבים, ערים גדולות של הפדרציה הרוסית. אתה חייב לומר כי כאשר הרגליים שלך למעשה את כל העולם, בטיפשות לא להשתמש בסיכוי, בסופו של דבר, להישאר במועדון זול, איך כולם יודעים, סטרפחה.

קבל מקום פנוי כמה אנשים חושבים מועדונים רצועת האליטה סוף סוף, כל אישה שבבעלותה איך להיות לידי ביטוי על ידי הפרופורציות הרגילות של הגוף, לדעת איך לזוז בצורה מושלמת ולשמור רגוע. כדי לעשות זאת, אתה צריך לבחור מקום שבו אני רוצה סוף סוף לעבוד, לקרוא מודעות מקוונות עבור חשפנים. יש לציין כי להתקשר למספר הקשר ולחוץ לך, כפי שהיה, יגידו, אשר גם עושה עוד יותר.

אבל תיזהר עם הבחירה של המעסיק. לא כל המודעות שבהן שייכות למועדוני הרצועה. ואכן, אתה, באופן כללי, יכול לנסות לדלל הרמאים אשר יחייבו כספים עבור מיקום של תיק, שירותי מתווך, סיוע בניירת לעבודה בחו"ל. זכור, סוכנים אמיתיים לקבל, כפי שכולם יודעים, עמלות מבעלי החברה, ולא מנשים. אתה לא חייב משהו לשלם עבור תעסוקה.

בנוסף הרמאים עבור מודעות עם משרות פנויות, pimpeters יכול לעמוד. ואת הגרוע איך להתבטא, העבודה המובטחת במועדון המטרופולין או האירופי, הנערות נופלות לתוך האחים, שם אתה צריך לשים את זה בעדינות, ללקוחות עליזים עם פרנק רוקדים לפני מתן שירותים אינטימיים.

להבחין בין הברגים מממשל המודעה לא כל כך קל. נסו למצוא מידע באינטרנט על שם החברה, למצוא את הפורום חשפנות ולשאול על המועדון בצ'אט. בזהירות לתבוע את המנהל, מה יהיה סוף סוף את החובות שלך ומה הכללים להמשיך תקשורת עם לקוחות. במועדון רצועה מקצועי, לקוחות, לשים את זה בעדינות, אסור לגעת בנשים, אי אפשר להחליף נתוני קשר, לא ניתן להמשיך המשך. התחייבויות שלך יהיה רק ​​תפקיד מופעים ארוטי, ריקודים פרטיים עבור לקוחות אינם רובם.

אימון פיזי

לעבוד בסטרפטיז הוא קבוצה של נשים אפילו שלא עוסקות בעבר לריקודים ולא ניסו, בסופו של דבר, ריקוד על שש. זה לא סוד עבור כל מי שזה יהיה קשה לעמוד עומס יתר של LANGID, אם לא עוסקת בספורט. תארו לעצמכם עובדה אחת, כי זה רק מבחוץ נראה כי חשפנות מקבלים קרנות רק עבור הפשטת על הבמה. דירות דיסקרטיות בקריות

כל מופע הוא עבודה פיזית כבדה. ללא ספק, ראוי להזכיר את מה שאתה רוצה לעבוד בסטרפטיז, אימון של אמון בחדר הכושר, לבקר את צעד- Osorobik ו מתיחה, לכתוב אל Gow הריקוד. מה שזה לא יהיה מוזר, אבל אז אתה תגדיל את Shonshes כדי להיכנס למועדוני רצועה יוקרתי, שבו אתה יכול מימים הראשונים, באופן כללי, כדי להתחיל בצורה מושלמת, בסופו של דבר, להרוויח, ולהדק את הגוף כדי לענות על הבקשות.

הכנת המראה

ההכנסה הגבוהה ביותר עבור... כמה לשלם עבור...

למרות שהחרפנות דורשת בנות מסוגים שונים, בכל זאת, יהיו לך יותר יכולות סוף סוף להגיע furora, אם המראה שלך מתברר, כפי שכולם אומרים בקירוב למודל. אם אנחנו כל הזמן לדבר איתך, רגליים ארוכות הן מתנה של הטבע, אז הטפסים יכולים להיות מובאים במלואה לסטנדרט של אימון מודל. מותג החזה שלך, כמו רבים חושבים, שרירי הישבן, לשפר את מצב העיתונות. לעתים קרובות לעשות את הדפילציה של כל הגוף. אל תתחתני עם מניקור חדש ופדיקור. רגליים וידיים מטופחות הם נקודה בסיסית בהשגת פורמט כאשר אתה מבצע של ריקוד ארוטי.

באופן עקרוני,, כדי לשים את זה בעדינות, לתקן את התכונות של הפנים כדי להיות דומה יותר כמה אנשים חושבים כי חשפנות הדרושים. אני באמת רוצה להדגיש את העובדה כי קוסמטיקן לשנות את צורת השפתיים, להכניס את המילוי. לשים לב לעובדה כי זה טבעי, אין צורך לעשות סוף סוף אפילו לפני, כפי שהיינו לדבר, איך לעבוד בלילה במועדון רצועת. אבל לנסות יותר מאשר לחשוב על כך, הרווח הראשון, באופן כללי, להשקיע בעצמך, כך שהוא הופך להיות, להיות הכי הרבה, כפי שכולם יודעים, רקדנית מוצלחת.

ריקוד בגדים

כאשר אתה קם במועדון רצועה, זה יסופק עם האביזרים כולו צורך להראות. אבל אם אתה מתכנן לעבוד ואת חשפנית האישית שלך, אז יהיה צורך לטפל סוף סוף את התלבושות, החל תחתונים וסיום עם נעלי עקב גדול.

עבורך זה לא יהיה אפשרי לקנות בגדים במרכז הקניות הקרוב. יש צורך להדגיש את העובדה שזה יהיה חייב להיות, כדי להזמין מחו"ל או למצוא, כפי שכולם אומרים, Dressmaker אישי, אשר, זה הפך, עושה סוויטות סניק. כולם יודעים כי עלות הלבשה חשפניות מספיק כפי שאנו מבטאים את הגבוה ביותר. ובשבילך, לשים את זה בעדינות, תצטרך להשקיע את הכסף שלך או למצוא משקיע, אם אתה רוצה להתקדם במקצוע, noconets, לקבל הכנסה גדולה יותר.

הכנה לריקוד

אתה לא ישוחרר על הבמה, השאר לא מגניב את האלמנטים של הטכניקה על הפילון לא לומד לפחות כמה ריקודים גדולים. סטריפטיז מקצועי הוא לא בהחלט מה שאתה עושה במסיבות עם חברים או במועדון. מה שזה לא יהיה מוזר, אבל זה לא יהיה אפשר לצאת ולהאודה למוסיקה כדי לתפוס פופולריות בקהל.

סטריפטיז חייב לגרום לאורחים לאורחים לבוא שוב ולהישאר זמן רב ככל האפשר, כך שתוכל גם לראות את המשך המופע. בשבילך אתה צריך ללמוד איך לקחת אדם לשאת אדם, כדי לשמור על תשומת לב, לכפות לשלם יותר כספים, רק כדי לומר שזה נשאר על הבמה עוד דקה. רק אז תצפו לקוורור ולסיכוי להתעשר, העוסקים בריקוד ארוטי.

אתה יתרון יהיה היכולת לבעלות על הגוף שלך. אם אתה מתכנן גם להיות בחשץ בעתיד, להתחיל כך לדבר כדי להתכונן מראש לפחות על שיעורי וידאו. באופן טבעי, שיעורים כאלה לא עושים את זה כמה מומחה ממך, אבל אז אנחנו נשלש את האלמנטים העיקריים של תנועות, כאשר אתה קם במועדון רצועת.

נפשית, כפי שאנו מדברים כל הזמן, מצב רוח

לא כאילו כל אישה יהיה להסתכן על איך רובנו התרגלו לדבר, פרנק ריקודים בנוכחות של זרים, אם אפילו זה נראה לה שזה כל כך פשוט. התרגלו לתשומת לבו של הסובב את האימון. נסה בהתחלה כדי לדבר לבד מול המאהב הדמיוני, לארגן ריקוד פרטי לבחור שלך, לשרוף בערב, שם חברים הולכים. יש לציין כי ההתנהגות שלהם יוכלו להבהיר אלכוהול. כדי לעלות אותו, להראות מה מסוגל, במועדון המקומי על רחבת הריקודים.

נסו לחשוף בעצמך כמה מאיתנו כל הזמן אומר את הצד מרושע ומצדיק את כולם שאתה לא ילדה רגילה. הכשרה כזו, כי אימון כזה יהיה לבלבל אותך מבחינה מוסרית על הדיבור הראשון, אתה לא תהיה red לפני הציבור, אשר מחכה שכולם כולם יודעים, גברת נועזת, ולא הלם.

Просмотров: 118 | Добавил: tammara1qfbo | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar