01:18
מה יכול לעשות סקס שלישיה? היתרונות העיקריים והחסרונות

מעניין כמה אנשים מרגשים את הרעיון של התבוננות באנשים אחרים בהם, כמו שאנשים נהגו להביע, סקס נלהב? או אולי מישהו מעדיף להיות במרכז העולם במהלך, כמה מאיתנו התרגלו לקריאה, יחסי מין? למרות ההעדפות של אנשים, כמעט כולם רוצים סקס שלישיה.

התוכן של המאמר

1 שלישיה סקס 2 הכנה 3 שלישיה - מבחר של אנשים 4 שלישיה - כללים 5 שלישיה סקס - פלוס ו מגבלות

סקס עם כמה שותפים, זה הפך, manitis לא רק לגברים, טוב, גבירות. אבל, בשל העובדה כי, כפי שכולם יודעים, סקס קבוצתי קשורה הפרה של כמעט כל טאבו, כמה לעשות זאת לדבר. אבל אלא, למרות זאת, שותפים מרגישים שהם רוצים להשתתף בשלישיות סקס, כפי שאובצאים רבים, לפחות לפחות, הם מעשנים את כל הסטריאוטיפים וללכת לא למרות. במקום אחד השותפים ירגישו את הטעם במין קבוצתי, ייראה גבוה את האפשרות לבגידה. לפני שתחליט "לקחת תפקיד של שלישיה סקס או לא?"כולם צריכים גם להניח שאלה:" איך באמת להרגיש את עצמי, לראות את השותף שלו, לקיים יחסי מין עם אדם אחר?"בהתחלה, בסופו של דבר, זה אולי נראה שזה פנטזיה ארוטית מאוד, אבל המציאות, בסופו של דבר, יכול להיות לא כל כך נעים. כיצד לפחות חלק מהשותפים ירגישו אחרי איך אנשים רגילים להביע כאשר ההתרגשות עוברת, ואתה צריך, באופן כללי, יחזור לחיים רגילים? ומה יקרה, נראה כי לאחר המשולש, 1 של השותפים הופיע מחלה מלבנית (באיידס הגרוע ביותר) או, כפי שאנו מתרגלים לקרוא, הריון לא מתוכנן? אולי תן לזה להיות טוב יותר איך נבלה אותך כל הזמן, מין כזה עדיין נשאר fontasia ..?ויקטוריה פומין

סקס שלישיה - מאפיינים

למעשה 40% מהנשאלים הודה כי הם השתתפו במין קבוצתי, וכל משיב שלישי הודה כי הגברות ששררו במשחק הארוטי.

לעתים קרובות הסיבה נשים נפתרה למין קבוצתי - הרצון הזה לסחוט משהו מעניין ולעשות חיים חמים. ניסיון ארוטי מוסיף פיקאלה נבדק נבדק על ידי זמן ושוב מהסס את המצב ב מיטה. רוב האנשים שמקבלים תפקיד במין קבוצתי הם ישירות זוגות, ייחוד אחד כאן.

למעשה, הכל כמנהיג, נסקרו מין קבוצתי הבילוי שבו זכויותיהם היו מכובדות. יש, אבל, כאשר אין צורך לקרוא על הופעות נעימות. ביקורות רעות זרמו מאנשים שנפתרו על משולשים לא על הרצון שלהם - תחת פעולה של אלכוהול או מניבה לשכנוע של שותף כאשר לא עד הסוף היו משוכנעים שהם ישירות ורוצים.

סקס קבוצתי מעת לעת כאשר מוביל לחיזוק היחסים, ולהפך - יכול להוביל את ריקבון שלו. קנאה אל השותף, זיכרונות, המצגת של אדם אהוב בתהליך של מין עם מישהו אחר יכול לעשות זאת לנצח, כדי לשים את זה בעדינות, לשלול את רגשות הבטיחות, איך אנחנו מיד לדבר על 1 של השותפים.

אז, אנשים המורכבים במטאטא, אחד צריך לצפות כי הוא יוכל להתמודד עם המודעות כי האיש שלו או הגברת היה קשר עם אאוטסיידר.

חוק מין, שבו שלושה אנשים מעורבים, נקרא "משולש". במקום מישהו היה בר מזל מספיק, בסופו של דבר, להשתתף בצורה כזו של מין, זה צריך להישמר כדי לדבר בראש כי אין דרך 1st 1 לאינפלציה בתהליך. במהלך שלישייה, לשים את זה בעדינות, אתה צריך לפעול באופן אינטואיטיבי. לא לחדד את תשומת הלב שלך רק על אדם אחד.

אבל זה מתברר כי אחד השותפים הוא לא נוח לדחות את השני, זה שווה את זה, לחשוב על זה אף אחד לא צריך גם סקס נאלץ. זה עדיין צריך להיות לפחות סוג של אהדה. נראה שזה לא היה מפתיע, אבל יחסי מין שואל את הסכמת כל הצדדים שהשתתפים בו.

סקס שלישיה סוף סוף יכול להיות אופי אחר. לפעמים, זוגות ביחס די ארוך מספיק, הם החליטו להשתנות כמה מאיתנו התרגלו לקרוא, את המעשה המיני שלך להזמין אדם מסוים להשתתף איתם במעשה המיני שלהם. ויש כזה אנשים למי שלישיה סקס - עסק רגיל. זה יהיה רע אם לא שמים לב מה הם פשוט מסכים עם אנשים לא מוכרים ברחובות, בכמה מתבטאים, רשתות חברתיות ולתת להם מעשה מיני שְׁלִישִׁיָה.

הכנה 2

במקום אחד הזוג היה מחכה כמו להשתתף בשלישיות סקס, זה לא, בסופו של דבר, זה אומר שזה קבוע, כפי שכולם יודעים, השותף המיני מכיל גם את זה. על זה עומד, באופן כללי, לשמור על הראש שלי, כפי שאנו מבטאים, כי השותף יכול להבין הכל לא בסדר ולקחת את זה לא כמו שאני רוצה. את הרצון של 1 מתוך השותף להשתתף בשלישיות סקס זה נראה אפילו מוביל לקרע היחסים.

אבל, ולא בין 2 אנשים, דברים בריאים ואין בעיות מיוחדות, כדאי, לפחות, בסופו של דבר, להתחיל שיחה מרחוק לבשל אדם, כפי שכולם יודעים, הכרה כזו. כאשר עדיף לעשות את זה? רגע טוב למנות הצעות על שלישיה למין, ולכן יהיה תהליך, כיחיוי מיני. במהלך המין הסוער, השותף יהיה כל כך נרגש, כי כמה מאתנו מתייעצים, כל הצעות וולגריות פשוט יכול להפוך לאישור.

חשוב מאוד לתת, בסופו של דבר, להבין את השותף כי הרעיון של סקס קבוצתי בשום מקרה לא לקח מן השתקפות על איזה סוג של hahal. עזרה השותף לדמיין איך אתה כל הזמן שאנחנו מדברים, סקס קבוצתי - אתה יכול להלחין תרחישים מיוחדים עם תפקיד יחד, כמו הרבה מאיתנו מתייעצים, את הפנים החדשים ביותר. לכן, השותף לא רק מרגיש לא נכלל. לא מספיק שהפך להיות ברור כי השותף אוהב את השיחה הזאת, הוא נובע בעתיד לחזור לדיון של שלישיה סקס.

ולא את כל אותו הדבר אין ביטחון, כמו רבים רבים חושבים, החצי השני יהיה סוף סוף להגיב על ההצעה של הקבוצה סקס צריך להיות מושלם לחשוב על איזה סוג של אדם זה. האם הוא אוהב ניסויים במיטה? או לבסוף יודע על הפנטזיות שלו? אתה יכול לשאול פרטנר, הוא לא חשב על סקס עם גבר מאותו מין? תשובות אלה השאלות מניחות להבין אילו סיכוי להצלחה יש איך נבלה את הזמן בשבילך, כזה פלון.

למעשה, כולם יודעים כי רוב הצעירים כמעט כולם ייתן את ההזדמנות לקיים יחסי מין עם 2 גבירותיי. אבל, כמעט כל הגברים אינם מסוגלים להבין מדוע כמה נשים יהיה יהיה במיטה עם 2 איכרים.

במקום זאת, הגברת תראו את האיש הבא במין פעולה איתה ובשותף שלה, נראה שיש לחשוב כי הצעה כזו לא ממש כמו הבחור, ובמקרה הגרוע ביותר יכול להשפיע על האגו הפנימי שלו. כאשר מדברים עם כמה מאיתנו התרגלו לזה, אתה צריך להיות זהיר בנושא זה, אתה צריך לבחור את המילים הנכונות ולהסתכל על מה שאתה אומר ישירות.

איך לחלוק איתו את המחשבה שלך? בהתחלה, אתה צריך להגיד לו שיש כמות עצומה של פנטזיות מיניות שיכולות להיות מתורגמות ישירות איתו.

שירותי ליווי בישראל משולמים היטב. לעתים קרובות, הלקוחות הם צעירים משגשגים אשר במיוחד רוצים לטובה להופיע בפגישה, מטפלים ישירות בהישג יד עם גברת יפה. הכנסה זו מספיקה, על מנת לספק באופן מלא באופן אישי את האובייקטים הדרושים.

זה צריך לחזק את הביטחון שלו בעצמו, אז הוא ברצון לתת תגובה חיובית לביטוי "אני רוצה שלישייה".

סקס שלישיה - בחירה של אנשים_8212

שותף עדיין נכנע, הצליח לומר כדי לקבל את אישורו של שלישיה סקס, אתה צריך לבחור אדם אשר יהיה, להיות מעורב במשחקים מיניים. זה יכול להיות אדם לא מוכר לחלוטין או מישהו מחברים.

עם אדם, היכרות עם אשר ממשיך כמה שנים, יהיה קל יותר להירגע. יש לציין כי מאידך גיסא, יש אפשרות גבוהה של אובדן ידידות, ולא במקרה להגיע לקנאה. וקנאה סוף סוף אולי לא רק מן השותף.

ישנם מקרים שבהם, לאחר בילוי כזה, האדם שקרא השלישי, מתחיל להכריז על עצמו, כפי שאנו מבטאים, זכויות מתוחכמות כמה מאיתנו היא ייעוץ, 1 של השותפים. אבל אפילו דברים לא מתדרדרים, זה עשוי להיות הופעתם של קשיים במהלך תקשורת לאחר מכן. וישירות מסיבה זו, כמעט כולם מוזמנים על ידי אנשים posatonia עבור קיום יחסי מין.

איפה למצוא כמה חושבים, אדם כזה? מספיק כדי להיכנס לבקשה במערכת החיפוש: "שלישיה" יחד עם הכותרת של העיר. אולי זה בדרך זו, לפחות אדם יכול למצוא אנשים במיוחד לעשות קבוצות של אוהבי סקס שלישיה. בחברות כאלה, אתה יכול למצוא מספר עצום של אנשים עם אינטרסים דומים, אשר ישמח להצטרף לזוג בערב. דירות דיסקרטיות במרכז

בעזרת האינטרנט, אתה יכול לדבר, לדון כל הפרטים ואחרי זה להסכים עם אדם להיפגש. יש לציין כי קיימים כללים משלו בקבוצות דומות. חשוב מהם, בסופו של דבר, הוא הכלל שיש צורך לכבד את סירוב של שותף.

באינטרנט אתה יכול בקלות למצוא מודעות של אנשים המעוניינים במשולש מין. בדרך כלל, פרטים מוצגים, אשר, באופן כללי, לעזור להבין כי לאדם יש אותם אינטרסים והעדפות מיניות. נראה שזה לא היה מפתיע, אבל במקום יהיה אפשר למצוא מועמד רלוונטי עבור שלישיה סקס, יהיה צורך לעבור עם הזמן ואת המקום להיפגש.

איזה מקום יהיה נהדר עבור שלישיה סקס? ב הראשי, סקס קבוצתי ניתן לעשות זאת כדי לדבר בכל מקום. כמה זוגות יותר בחופשיות מרגיש בחדר השינה שלהם, אחרים מעדיפים הרפתקאות בבתי מלון או כמה, כמו אנשים נהגו להביע, מקומות בולטים.

שלישיה סקס - כללים_8212-2

אולי השולחן, נראה כי השלישייה אינן בתוך כללים, וכי הכל, לשים את זה בעדינות, מותר. אבל זה לא. לפני סקס, אתה חייב לומר זאת כדי לומר כמה כללי התנהגות כדי למנוע כמה הם חושבים, מצבים לא נעימים. בהתחלה, יש צורך לפתור כיצד הכל יתרחש גם מי עם מי וכמה זמן יהיה מעורב בליטס ארוטי, כדאי לסיים את התהליך מאשר אחד השותפים שנותרו או הגיע לאורגזמה. כל השאלות האלה בטח בהכרח לדון ולקבל תשובות ברורות.

כדאי לחשוב מראש שאני מיד אוהב, בסופו של דבר, להרשות לעצמו לעשות עם אדם לא מוכר, אשר מעשים אינם מקובלים על זוג. כולם יודעים שזה עקרוני מאוד להקים סיסמה, אשר בסופו של דבר אומר כי מישהו מתהליך המשתתפים מיד לסיים את הפעולה. סיסמה כזו כמעט בכל המדינות, לשים את זה בעדינות, היא השם "להפסיק מילה".

כמובן, בכל מדינה בשפה לשעבר. זה יהיה רע אם לא אשים את העובדה כי המילה "אדום". אין ספק, ראוי להזכיר כי הדיון של נושאים אלה הוא מחשבה טובה. אתה צריך לדון הכל רק רגוע. במיוחד סקס יהיה עם אנשים שבאופן שבו אנשים משמשים להביע יחסים קבועים.סקס שלישיה - אחת הקטגוריות האהובות ביותר פורנו. כמעט כל הגברים והגברות נחתכים על תרגול כזה, אם כי טרמבי מפחד גם להתוודות על השותף הזה. שלח תשומת לב לעובדה כי באפשרויות מסוימות זה לא שווה את זה, זה היה נחוץ כדי להזמין אדם שלישי במיטת נישואין - זה יכול פשוט, באופן כללי, להרוס. אבל, יש לציין כי שני השותפים מוגבלים ומוכנים לבדיקות, שלישיה תהפוך דרך טובה להשתנות חיי מין.

ברור לכולם כי הקונדום הוא צורך שמאפשר לו להפחית את הסיכון זיהום של מחלות להעביר מינית.

סקס שלישיה - פלוס Disadvantages_8212-3

סקס לא מסוכן ללא התחייבות עם כמה שותפים יכול כמעט כולם להביא לחיים, כפי שכולם מובנים, לפחות אדם ושיתוף מאוד שיתוף מקרה שגרתי. מצד אחד, היא חוויה מעניינת, לעומת זאת, היא יכולה, להיפך, לקדם את הגידול באמון ובאינטימיות בין שותפים.

המשולש הוא גם לא הזדמנות רעה ללמוד עמדות מיניות חדשות לרכוש כיצד אנשים משמשים להביע הזדמנויות חדשות. אנשים שהשתתפו במין עם כמה שותפים מרגישים בטוחים יותר ולהיות hahal הטוב ביותר. מהו העיקרון, סקס קבוצתי מאפשר לך לומר ללמוד משהו על עצמך ואת ההעדפות שלך.

אבל, שלישיה יש כמה חסרונות. זהו מבחן קשה עבור מערכת יחסים. עם זאת, ראוי להזכיר כי לעתים קרובות שותפים מרגישים לאחר סיום הלימודים, כפי שכולם מובנים, יחסי מין הוא מביך, הם מתביישים זה בזה, ובכמה יתמגדות הם יכולים אפילו להיות אדישים זה לזה.

לפעמים, קנאה, אשמה וחוסר ודאות מותאמים לשבורנות. בגלל הקרבה לאנשים אחרים, קיים סיכון לתחושה כלפי אדם אחר בשל תקשורת אינטימית. בשביל זה, זה מספיק רק כדי לקבל הסכמה מן השותף לביטוי רשלנות "חמוד, אני מאחל לך שלישיה, איך אתה מסתכל על זה?-.מחקרים שנערכו באחד הפורטלים היכרויות, הראה כי לא רק גברים אוהבים חוויות נועזות ב מיטה. מתברר כי הגברות גם רוצה לחצות את התכונה של גבולות ארוטי ולכן לדבר יש שלישיה.

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. נראה שזה לא היה מפתיע, אבל אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לא עבור כל אחד אינו סודי מה מסייע לזוגות לפתור קשיים בחיי המין.

הקמת גבולות מסוימים, בסופו של דבר יעזור להימנע מגעיל ומבוכה ביום המחרת. חָשׁוּב השאלה בשלישיות סקס, באופן כללי, לא יהיה אף אחד מסוףו המשתתפים תהליך זה לא הרגיש בשימוש. אתה צריך גם לשלם תשומת לב ללא ספק במהלך יחסי מין לכל. אולי משהו שראוי לחשוב עליו להציל.

מטרות ילידיות בישראל קל כאשר אתה ילדה מדהימה מ בלארוס. עבודה בישראל מותרה בפנאי. בנות מודל מראה הצעה לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם אדם מישראל היום אתה יכול לקחת חודש מ 4600 יורו.

תוכלו לחוות בצורה מושלמת, רגשות ורגשות חדשים. אני תוהה איך גברים ונערות נוטים לכיוון MZHM, ולא Zhmzh. שני גברים לגברת - יהיה זוהר אמיתי של תשוקות ומקסימום של debauchery!

Просмотров: 127 | Добавил: tammara1qfbo | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar