06:05
מה זה עיסוי אירוטי

עיסוק בעיסוי ארוטי מוביל להרפיה מוגברת, לתחושות חושניות ולהנאה מינית.

עיסוי הוא הצורה הנפוצה ביותר של גירוי אירוטי של החושים. ניתן לאתר את המילה "עיסוי" לשנת 1550 מצרפתית עתיקה שמשמעותה "ללוש". במקור זה היה טיפול טיפולי שבו לוחצים, מחליקים ומקישים על רקמות גוף של גופו של המטופל עם כפות הידיים או הידיים בלבד או מתפעלים חלקים בגוף דרך מרווח בין חפצים עדינים יותר כמו צמר גפן, עד שמוצאים רווחה.

עיסוי ארוטי הוא סוג של טיפול שבו המטפל מתאפס על שרירי הגב והצוואר שלך תוך כדי חיפוש אחר מתח או פתרון כל קימוט.

הלקוח בדרך כלל שוכב על הבטן שלו בזמן שהמטפל משתמש במשיכות שיכולות לנוע בין מגע קל ופשוט ללחץ עמוק כדי לשחרר שרירים מתוחים.

העיסוי מסתיים כאשר הלקוח מסתובב על גבו, ובשלב זה נעשה שוב שימוש בתנועות החלקה חלקות. israelxclub.co.il|https://www.israelxclub.co.il

עיסוי ארוטי הוא סוג הרבה יותר חושני ומיני של עיסוי.

עיסוי ארוטי כולל סוגים רבים ושונים של עיסוי כולל: טנטרי, הידרותרפיה, ועוד הרבה יותר! עיין בבלוג הנוסף שלנו בנושא "סוגים של עיסויים ארוטיים" לקבלת מבט מעמיק על כל סגנון ייחודי.

עיסוי ארוטי מודרני הוא טיפול גוף שלם במטרה להביא הרפיה, מודעות, התחדשות והנאה כדי לעורר את הנפש והגוף כאחד.

בואו נבין, למה החברה שלנו מתייחסת בדרך כלל 'כעיסוי אירוטי?' https://www.israelxclub.co.il/girls-cat/דירות-דיסקרטיות-בחיפה/

עיסוי ארוטי הוא בדרך כלל עיסוי שנעשה על ידי אישה (או במקרים נדירים יותר, על ידי גבר), אשר מעניק גם הנאה מינית לאדם שנוגעים בו. זה יכול להינתן גם בלבוש, או בתור פגישה עירומה של שעה במכון עיסוי?

מה ההבדל בין עיסוי חושני לעיסוי ארוטי?

ראשית, הכוונה משחקת תפקיד חשוב בהבחנה בין עיסויים חושניים לארוטיים. האחרון הוא מיני בלבד בעוד שמשחק מקדים מעורב בראשון. שנית, מדובר במהלכים שאתה עושה במהלך הפגישה שלך. אזורים אינטימיים אינם חלק ממשחק מקדים ויש להימנע מהם במהלך עיסוי חושני למעט אותו חריג שבו צריך ללטף את איברי המין לאורגזמות עבור גברים ונשים כאחד. לבסוף, מדובר בבגדים - שוב למעט כמה חריגים קטנים כמו לבישת תחתונים ללא מפשעה לגברים - העיסוי החושני צריך להתרחש בלבוש מלא".

Просмотров: 80 | Добавил: tammara1qfbo | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar