10:54
מה זה sexolism, כמו כולם מבינים, מי אתה יכול לשקול sexholik?

לא, כפי שכולם מובנים, לשים לב, אנשים לא יכולים להיות מסוגלים לשמור על הרצון שלהם מינית תחת שליטה לשקול התנהגות כזו של פתולוגית. אבל אתה צריך לתחום את הרצון מיני בריא תלויים.

התוכן של המאמר

1 בורות? 2 חוקת מינית 3 מה זה? 4 ביטויים של התמכרות 5 סגור אבל לא קרוב 6 טהור 7 אבחון וריפוי

במקום זאת, לעתים קרובות, אם כן, לקיים יחסי מין עם שותף אחד, וזה לא פוגע ביחסים שלך, לבריאות, אין סיבות להישרדות. נראה שזה לא היה מפתיע, אבל מה לקרוא על ההשלכות, לא קשור לנורמה? שקול את כל הניואנסים של sexogolism וכיצד להיפטר ממנו.

אתלעה?אני

לימוד מספר בלתי מוגבל של דבש של ספרות על תלות במין, ניתן להסיק כי לא כל תשוקה היא פתולוגיה. הכל תלוי בצרכים האישיים של גבר או לגברת. האפקט הטוב ביותר ייתן הצרות להתגבר משותף לבניית בריאים, כמו רבים באים לידי ביטוי, חיי מין.ויקטוריה FomenexpertDorter Sexologist של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית.

חוקת מינית

פולין חוקת (PC) היא מה שמכונה איש מיני.

תארו לעצמכם שאיפות משלך בישראל בקלות, במקרה שאתה מודל אלגנטי מאוקראינה. העוסקים בישראל מותר בפנאי. בנות של מראה מודל יוצעו לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם גבר מישראל היום אתה יכול לקחת חודש מ 4000 יורו.

הוא מונח על רמת הגנים, ובסופו של דבר מתאר את מידת המינית, הצורך במין וגישה, קוק אנחנו חרגו לקרוא, מתקנים חריגים של חיים אינטימיים.

להבחין בין סוגים של מחשבים אישיים:

הסוג החזק ביותר, שבו אדם הוא רוצה, באופן כללי, לקיים יחסי מין לעתים קרובות (פעם ביום, משמונה - 10 פעמים ביום). הסוג הממוצע שבו התשוקה המינית מתונה, וזה מספיק כדי לקיים יחסי מין שתיים - שלוש פעמים בשבוע להיות מרוצה 100 אחוז. סוג קטן מאופיין סוף סוף על ידי הדחף המיני הנדיר, אבל בריא (1 - פעמיים בחודש). סקס עם כל זה לא מאבד שלמות ואיכות.

נכסים אלה וקובעים את הרוויה של חיי מין. במקום כמה חושבים כי בן זוג אחד הוא מספיק סקס פעם בחודש, והשני, כביכול, נראה כי חיי מין בהירים, זה לא כמו לתלות על זה חתיכת sexomolik. אולי עניין של ההבדל במחשב. כולם ברורים כי זה, בתורו, נראה קיצוני לשנות את המקרה.

מה זה?3

תלות מינית, או sexolisc, מייצג רצון מעצבן כל הזמן לקיים יחסי מין, אוננות. הקרן לציין כי בעיה זו אינה, בסופו של דבר, היא אבחנה. זה יכול להיות לייחס הפרה פסיכולוגית, אבל בשום מקרה לא זומבי מערכתית.

אירועים, כפי שנראה כזה, sexolism לא מזוהה. הוא האמין כי כדי לחזק את כמה הם באים לידי ביטוי, פעילות מינית, לשים את זה בעדינות, להוביל את החוויה המינית הראשונה הרעה עם תשוקה, זה הפך, כדי לשפר את המצב, חוסר איזון הורמונלי, אהבה Yaraya, מדינה דיכאונית. אבל שום תיאוריה לא היתה כה הוכחה. איך אנחנו מדברים איתך זמן, תוך התחשבות במאפיינים האישיים של הגוף, ניתן לומר כי האירועים כמו האוכלוסייה על פני כדור הארץ.

בהתאם לתלות

ליצור רשימה מדויקת של ביטויים של sexogolism לא בכל עת, זה יהיה, זה אפשרי, שכן זה לא מחלה, והנורמה, כפי שאנו מבטאים, פעילות מינית, כפי שאנו מבטאים, לכל אחד יש משלו. תלות נטל מכיל בתוכו: הסט לא מן הטוב ביותר. כן, ותוצאות כאלה מטופלות ומותאמות.

תשוקה מעצבנת לקיים יחסי מין; מחשבות תכופות של אופי אינטימי; התשוקה המינית של כמה חושבים שאנשים לא מוכרים; לבלות מגוון רחב של זמן מין, כתוצאה ממה שההופעה מופחתת, תשומת לב; חוסר היכולת לסיים את שינוי ההתנהגות; תחושה של אשמה אחרי מין, במיוחד עם זרים; דוגמאות להסתיר את התשוקה שלהם; תשוקה קבועה, באופן כללי, להשתתף במין קבוצתי, BDSM, מוט אחד.

זה בדיוק איך להתבטא, שלבים מסוימים של חיי המין שלך, אשר גם משתנים לאורך השנים. זה לא נכון לשקול את המין השותף - תלוי רק בגלל מידת האטרקציה שלו גבוהה יותר. זוכר את החוקה המינית.

קרוב, אבל לא קרוב

בואו נבהיר את נקודת המנהלת הבאה - מדינה דומה. זה מה שהוא נחשב להיות לידי ביטוי, תנאי מוקדם של סקסולוג, אבל זה לא. הדמיון הוא כל כך לדבר בגישה עקיפה למין וגם מתבטא:

אוננות תכופה; הקדמה של מין - שירותים. משמרת שותפים; מפלרטטת קבועה; קריאת ספרים ארוטיים, צופה בסרטים ארוטיים; אי-רצון להיות מוגן במהלך יחסי מין; cybersack;

כפי שניתן לראות, שום דבר מהרשום אינו מתייחס לתלות פתולוגית. יתר על כן, ביטויים אלה נוטים להיעלם בהדרגה עם הגיל. ראוי לציין כי עניינים בריאים וחיים מקומיים הם הרצון לעשות אוננות, סקס וירטואלי או נראה להתחיל יחסים אקראיים.

חצי

למרות העובדה כי sexolism אינו חל על איך אנחנו רגילים לגרד, מחלה מערכתית, עדיין יש לו השפעה שלילית על הגוף. סובלים במקרה זה הן שותפים. זה יכול להיות כמעט כל דבר בזהירות, בסופו של דבר, להסתיר את נטיותיהם, אשר גם מקשה על אבחון תלות. אבל בזמן המרפאה, לשים את זה בעדינות, מתבטא ברור, מראה את הצדדים הלא בריאים של החיים האינטימיים.תסמינים של מין - תלות: בהנחה לחשוב על הרצון ליהנות מין, שינוי העדפות, פנטזיות אינן סימנים של תלות.

גירוי של קרום רירי של איברי המין; מחלות זיהומיות (STI); שבירת יחסים, גירושין; קשיים מקצועיים, אי-רצון פיננסי; פשעים היסטריה; כשלים הורמונולוסים; אי יכול ליהנות מהסוג המסורתי של סקס, השותף הראשון.

אתה רק צריך להתאים, לשים את זה בעדינות, לבקש עזרה ולעבור את הבחינות הקליניות הדרושות.

אבחון וריפוי 7

עבור איך כולם יודעים שזה נכון להיות, כדי למצוא את מידת ההפרעות המיניות מוחזקות לא רק כפי שנהגנו לקרוא, הורמונליים, מחקרים מערכתיים, טוב, בדיקות פסיכולוגיות. נראה שזה לא היה מפתיע, אבל הם מכוונים לזהות תלות פתולוגית ותצורות איכותיות של תפיסה.

בדיקות מוחזקות בצורה של משחק רפאים - התנהגותי. יש צורך לומר אילו תמונות, תמונות, יריות מסרטים ארוטיים. במקרה של תלות מינית, אדם מתחיל לשנות את הביטוי של הפנים, באגים, נושם בכבדות, במהירות ולא מבין. באמת, אבל לא מותג מראש. קדימה, כפי שכולם מובנים, צעד שני.

על מנת לקבל תמונה מדויקת יותר של אדם, הם דורשים לתאר את הרצונות שלו, פנטזיות, חיים אינטימיים בפירוט. עם תמיכה על כמה מאיתנו התרגלו לקריאה, החוקה מין, רקע הורמונלי ונתונים רכוש ניתן להסיק על היעדר או תלות זיהום.

מה מכיל ריפוי מיני? קרא את הטכניקות:

טיפול קוגניטיבי - התנהגותי (CCT). הוא מכוון לזהות את אירועי ההתמכרות, שינוי, כפי שאנו רגילים לקריאה, להדביק רגיל של חיים אינטימיים והיווצרות של מקרה הולם למין. KPT נותן לאדם איך אנחנו רגילים לקרוא, חשיבה חיובית, את העקרונות של אורח חיים בריא, מקטין את השתוקקות, איך נהיה לבד אנחנו לבד, כניסה מינית לא מבוקרת, אוננות, אוננות. ריפוי תרופות. ואולי אפילו לא צריך לקרוא כי טיפול מרפא מפשט את מצב ההתמכרות, משחזרת רקע פסיכו-רגשית. במקום לבסוף יש stis, אז תרופות אנטיבקטריאליות הם prescribed כך לדבר. יש לציין כי אנדרואן (Medroxyprogesterone), סלקטיבי serotonin sneibers (fluoxetine). טיפול זה תומך. אין צורך לציין כי ריפוי אמיתי צריך לבוא ישירות מן האדם. זה ברור מאוד, כי אם אתה רוצה, אתה יכול לכווץ את ההרים, ולא לשנות את הכל, אז התערבות בחוץ רק כואב.

עבור ריפוי באיכות גבוהה, השותף לא רק את התמיכה של רופאים, וכיצד להתבטא, אדם יליד. שלח תשומת לב לעובדה שאתה לא צריך להתרחק מאדם, ולא את נטיותיה לא חופפים עם הרעיונות והציפיות שלו. ועם אותם כדי להדגיש, מעת לעת קשה מאוד.מהו התדירות הטובה ביותר של מין, למשל, בשבוע? אף אחד לא ייתן את המספר המדויק לשאלה זו. כל אחד מאתנו מתייעצים בארה"ב, כי הרמה, כפי שאנשים נהגו להביע, מינויים מיניים נקבעים על ידי החוקה, הניסיון הראשון ואפילו חינוכו. אז, אם זה נחשב איך אנחנו רגילים לקרוא, פעילות מינית מופרזת של התמכרות פתולוגית? לֹא. אבל רק במקרה של נזק לבריאות: נפשית ופיזית. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%a4%d7%a8%d7%98%d7%99%d7%aa/

אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. סיוע לזוגות רק לאפשר את הקשיים בחיי המין.

סקסונוליזם הוא יותר כמו בעיה פסיכולוגית, ולא פיזיולוגית. ולעתים קרובות התנאים המוקדמים שלה אפילו עמוקים יותר ממה שאתה יכול לדמיין.

למלא חלומות אישיים בישראל יסודי אם אתה אישה אלגנטית מרוסיה. העבודה בישראל תוכל פנאי. בנות מודל מראה הצעה לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם גבר מישראל יכול להיות מסוגל לקבל מ -5,000 יורו.

כמו כן, ראוי לציין כי המקרה יכול להיות נפצע בחוסר איזון הורמונלי, כך שאתה מרגיש כל הזמן תשוקה מינית והוא נכשל לספק את זה, אתה צריך להיות, לבקר את האנדוקרינולוג, באופן כללי, כדי לעבור ניתוחים מתאימים. שלח לעצמך עובדה אחת, כי סביר להניח שהם יראו את הנורמה - אז אתה צריך התייעצות של סקסולוג. כבר אחרי כמה פגישות, הרופא יהיה סוף סוף להתבהר מהמקום שבו הרגליים "לגדול" מן סקסולוגיות שלך וכיצד להיפטר ממנו. כדי לערער על עזרה. יש צורך - sexolism הוא מניעה ברצינות.

Просмотров: 314 | Добавил: tammara1qfbo | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar