18:34
ריקוד, לא להתפשט: הכל בעבודה חשפנית בסין ובטורקיה

סטריפס נובשיזי הם לעתים קרובות קשה להתגבר על המכשול הפסיכולוגי ולנתק. לזה אתה צריך להתרגל בהדרגה. קשה מאוד להסיר את החזייה כאשר קהל של גברים מסתכלים עליך, שלא לדבר על גרבונים. אבל האווירה של ברצועות רצועות כמו בנות. הם אוהבים לדבר על הבמה באמצעות אדמונית וריקוד בבגדים פרנק ומין. במקרה הזה כדאי למצוא מקום שבו הסטרות לא בהכרח נעלבו בכלל. מועדונים אלה נמצאים בסין ובטורקיה. בעבודה במדינות אלה יידונו במאמר.

טורקיה - מקום שבו אנו שמחים עם כל הבנות העבדות

אין נאמן של הטורקים. גברים מקומיים פולחן slavs עם כל הנשמה והם מוכנים להעריץ את כל אלה אשר בנות עושים על הבמה. חשפנים רבים ממש לחיות ב 2 מדינות, באופן פעיל צובר בטורקיה רק ​​מדי פעם לחזור הביתה בין חוזים. האקלים נוח שם, כל המדינה היא אתר נופש ענק.

במהלך הסביבה של תיירים, הרווחים גדלו לפעמים, שכן זהו הרגע הכי "כסף" לפעילות פנאי. אבל אפילו בחודשים אחרים ההכנסה תהיה יציבה, איך לעשן נרגילה, להסתכל על בנות יפה על הבמה - זה חלק בלתי נפרד מהחיים של כל טורקית, לא משנה אם הוא נשוי או לא. האורחים נדיבים מאוד לקצב, מנטליות מזרחית מעוניינת כאן.

מאפייני התעסוקה בטורקיה

טורקיה - המדינה היציבה ביותר מבחינת העבודה. כמעט שום דבר לא השתנה משנה לשנה, הכל הוצא להורג רשמית ועל התוכנית הבילית ביותר. החוזה ניתן להסיק לתקופה של 3 חודשים. עדיף ללכת לאשרת עבודה, הוא נמשך בארץ המגורים. יש צורך גם לטפל בביטוח רפואי. הרקדנים מקבלים הזמנה רשמית מן המעסיק ולהמשיך להכנת מסמכים, זה ייקח שבועיים בחודש.

המעסיק אינו מחזיר את עלות הטיסה ויזה, אך יכול לספק נושים למונח החוזי. זה אומר שאתה יכול לטוס במחיר של המועדון, ולאחר מכן בהדרגה לשלם את החוב.

דרישות חשפנות:

  • בגיל 19 עד 28.
  • אין עודף משקל ומראה נעים.
  • זמינות של שמלות עבור מופעים.
  • היכולת לרקוד בסוג של סגנון. האמנים של הז'אנרים המגוונים ביותר מוערכים בטורקיה. מופע מרהיב: זה המקום שבו הצרכים הציבוריים המקומיים.
  • טורקיה היא אחת המדינות המעטות שבהן הידע של אנגלית לא צריך, שכן רוב האוכלוסייה בעלת רוסית. עם זאת, יכולת שימושית זו לא תהיה מיותרת. דירות דיסקרטיות בחיפה

    הדקויות של הרקדן

    התנאים לבנות בטורקיה טובים. העובדים נמצאים בבתי מלון ב 2-3 אנשים בחדר. מועדון ואחורי שירות הסעות מאורגן גם, חדר ההלבשה מאורגן גם כן. עבור כל זה תצטרך לשלם מ 250 עד 300 דולר לחודש. אלה הם עלויות קטנות יחסית, בהתחשב כמה אתה יכול להרוויח במשמרת אחת. האוכל הוא ביסודו חינם - 2 פעמים ביום.

    הסיבוב האחרון של 22.00 ל 6.00. סוף שבוע - על פי בקשת החשפנית, אתה יכול לעבוד לפחות כל יום. זה צריך להישמר בראש כי כל הבנות לקבל אחוז גדול יותר של הצריכה.

    רקדניות דנטי:

  • רוקדים על הבמה סביב המערכת של המועדון (על Tablet).
  • עבודה על צריכה פסיבית. משמעות הדבר היא כי הבנות לא ללכת מסביב לחדר ואתה לא לשבת לאורחים, מנהל הוא עסוק.
  • בטורקיה, אין שטח ויפ ופרטי, בנות לא עושה sedans. כן, תלבושות יכול להיות כנה למדי, אבל בגדים להסיר אסור.

    באשר לרווחים:

  • בית קבוע הוא בערך 33-35 דולר ביום.
  • אחוז הצריכה הוא אדם בכל מועדון: מ 15 עד 50%.
  • בסוף השבוע, החשפנות מוצגים בונוס מ 50 ל $ 200, אז אתה צריך לנסות לא לא לך.
  • העבודה בטורקיה היא אופציה לאלה שרוצים לעבוד לצמיתות ולהרוויח רשמית, ואילו ללא גסות ומוני. כן, ההכנסה לא תהיה גדולה כמו ב taea או בארצות הברית, אבל גם רוקדים במועדונים טורקיים הוא הרבה יותר קל.

    סין - המקום שבו חשפנית מתחילה

    אולי זה אחד הכיוונים העתיקים ביותר. מעשית כל רקדנית לפחות פעם אחת, אבל נסעה לעבודה בסין. במועדונים סיניים יש תכונה מעניינת, להרוויח בנות לספור בצבעים - הם מועדוני מטבע פנימיים. חשפנים מקבלים פרחים מאורחים להכרת תודה על ביצועים ומשקאות על הצריכה. לפי סך הכל: הצבעים ביותר, ככל שאתה מרוויח יותר. זה נעשה כדי להזמין בנות כדי להסתיר את ההכנסה שלך.

    במועדונים סיניים, כמו גם בטורקיה, לא מכריחים להתפשט וללא פרטי. יש צורך לנהל משא ומתן רק במוסדות élite של מקאו (מחוז הנופש), אבל שם והרווחים שונים לחלוטין. הידע של השפה לתעסוקה אינו נדרש, אבל יש כל כישרון רצוי מאוד. בסין, תערוכה פולחן, מספרים יוצאי דופן, טריקים ומשהו אקזוטי. למרות הסלאבים הבלונדיניים עבורם כבר פלא, אבל באופן קבוע מדהים על הבמה יהיה גם.

    כיצד לקבל עבודה בסין

    זה צריך להישמר בראש כי סין יש מדיניות הגירה נוקשה מאוד. בהחלט כל המוסדות כפופים לפשיטות ובמחאות קבועות. לא לסכן וללכת לעבודה על תייר, סטודנט או ויזה תאגידית. כן, זה הרבה יותר זול, אבל אם אתה מחושב, אז אנחנו נשים 30 ימים בכלא, ואחריו גירוש. בתי הכלא הסינים נוראים, היחסים בין האפוטרופסים לאסירים הוא אכזרי מאוד, אפילו בנות לא מתחרטות.

    כדי לא לקבל בעיות, עדיף לארגן אשרת עבודה באמצעות הוכחה, ואת הסוכנות בעיקר מורשה. בשביל זה אתה צריך הזמנה רשמית. כל העלויות של מסמכים וטיסה הנערה משתלטת, אבל בסוף שיתוף פעולה, המעסיק יכול לפצות על הסכום המלא או שלה מקסימום.

    תנאי עבודה וחובות

    שינוי קשה, כמו בכל מקום, מ 22.00 ל 6.00. חודש מסופק לשני ימים חופשיים (אי אפשר לבחור PT וישב). אתה יכול לקחת יותר ימים על ההוצאות שלך. סטרפונים חיים אכסניות נוחות או דירות כמה צעדים מהמקום העבודה. דמי השכירות יהיו 10-15 דולר לחודש.

    דרישות רקדנים, כגון בטורקיה. חובות דומים, למעט הצריכה פעילה. בהתחלה, הממשל תומך באופן פעיל, מכניס אותם לאורחים של השולחנות, מוביל את ההוראות.

    מערכת תשלום ורווחים אפשריים

    יש בדרך כלל הימור קבוע - סביב $ 900 לחודש, אבל יש תוכנית - 120 צבעים. עבור אי-הגשמה, חלק מההכנסה ינוכה. פרחים בכל "לעמוד" במועדון בדרכים שונות. מ 6 עד 50 דולר.

    בנות פרחים מגיעים בעת עבודה במסדרון על היתוש. לדוגמה (אם אתה לוקח במהירות מינימלית):

  • משקה קטן - פרח 1 (איפשהו $ 6).
  • קוקטייל גדול או בקבוק יין טוב - 2 פרחים (זה בערך 12 $).
  • שמפניה יעלה יותר מאשר רק 4 פרחים (כ 240 $).
  • הבנות עדיין יכולות לקבל פרחים מאורחים בדיוק כמו זה באהדה. הדרך הקלה ביותר לגרום להערצה ולקבל הצעות: הפתעה על הבמה או אפילו הלם הכישרון שלך.

    הצופר או האמן של הז'אנר הארוטי בסין ותורכיה יכולים לעבוד, אפילו לא להתפשט. החוזה באחת ממדינות אלה מתאים לכל רקדנית למתחילים. העבודה כאן היא לא מתוחה מדי ואת הבטוחה ביותר האפשרי, שכן הם היעדים הפופולריים והוותיקים ביותר, שם כבר הצלחת להצליח בהצלחה מאות בנות.

    Просмотров: 159 | Добавил: tammara1qfbo | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar