00:58
שגיאות בסיסיות בעת עבודה על הצריכה

עבודה בבר ומועדון הם מציעים בנות עם מראה יפה. הרווחים הצרכנים מסוגלים להביא מ -25 אלף. רובלים לחודש. זוהי רכישה טובה של מלגה או משכורת של אחיות. כמו כן, אתה צריך לעבוד אווירה של כיף וחיובי. העיקר הוא לא לאפשר שגיאות על ידי תשלום המבקר לשתות.

אף אחד לא אוהב קבצנים

מי משקה? זוהי צד לתפוס כי הוא תחת הזרקורים. הם רוצים לתקשר עם גברים, קנאה נשים. אתה לא יכול להפוך לקבצן. אתה צריך להירגע מבקרים, כך שזה בטוח כי רק מטפלת באישה יפה לשתות.

Zhanna עובד במועדון הצרכן במשך יותר משנתיים. הוא דיבר על חברה חדשה, שנמשכה רק 3 ימים:

"ויק לקח מיד את המיקום הלא נכון, הוא התחיל להיות זחל. ילדה יפה, עיניים. גברים ניגשו אליו, אבל השיחה לא היתה קשורה. ויקטוריה החלה לבכות על אילו צרכי כסף, יש אמא חולה, משקאות אבא. הוא נאלץ להאכיל שני אחים ועבודה על שלוש עבודות. במועדון מגיע להירגע, ליהנות. הגורל השלילי של אנשים אחרים חורבים במצב הרוח. כן, מצטער על בחורה, אבל לכל אחד יש בעיות שלהם, אני מספיק. מנהל דחה את Vika, בעוד הוא ראה את התקשורת שלו עם מבקרים, אבל צריך להיות ההפך ".

הצניעות מתערבת!

אם הילדה היא על צריכה פעילה, אז רק יושב ליד הבר ייכשל. צריך להיות אדם זוהר. צריכת מומחה למדו לשלב את העבודה הזאת עם ריקוד ללכת, עם נשים אלה חולמות על שתייה כמעט כל הגברים בלובי.

איך לפרוש יום אחד... סיים...

אני יכול לזוז יפה, אתה צריך להשתמש בו. האילוצים ידחוף רק את בן השיחים הפוטנציאליים. להיות במועדון טרנדי, אתה צריך להתנהג כדי למשוך, אבל לא בא.

צריכת אלכוהול מסולקת

הבנות החדשות מופתעות כי תנורים מנוסים מתקבלים בקלות עם המבקרים ברחבי הערב. לשתות קוקטייל, אבל לא להשתכר בכלל, גם אם הם תומכים באווירה של כיף וטירוף. איך זה אפשרי?

עבודה על הצריכה, אתה יכול בקלות להפיץ משקאות אלכוהוליים. אבל המדינה נירוסטה מונעת. אלכוהול לא השראה לאף אחד. איך לא לישון, לעבוד במועדון הצרכן? אתה חייב מיד משא ומתן עם ברמני על הכנת משקאות מיוחדים ללא אלכוהול תוספים. ככה היא חוותה את היופי של המועדון. הם רק מעמידים פנים תמיכה באופן פעיל את בן השיחים. דירות דיסקרטיות

זה לא יכול להשפיע נושאים אסורה

השיחה יכולה לשאוף אם הילדה תשפיע על הנושא הלא נכון. צריכת מומחה דחף כדי למנוע את השיחות הבאות:

  • על פוליטיקה ומדינה;
  • על הראשון אם בן השיח עצמו לא התחיל להתלונן על נציגי הז'אנר החלש;
  • על מחלות ומחלות;
  • על ערכים משפחתיים.
  • עדיף לדבר נחמד: תחביבים, חיות מחמד, נסיעות, מנוחה, ספורט. אתה יכול להתחיל שיחה עם מחמאה כי לאדם יש משאבת פלגסו. שאל, הוא נלהב על מחלוקת או הנדיבות הטבעית ואת המאמצים של ההורים. השיחה צריכה תמיד להיות בקו חיובי.

    למד לשנן את שמות האורחים הקבעים

    אם אתה עובד במועדון במשך 2-3 שבועות, אתה יכול להיות בין קהל המבקרים לראות אורחים קבועים. החבר 'ה האלה אוהבים את המקום הזה והם מוכנים למצוא אותו באופן קבוע. אם הצריכה קשורה ידע עם אדם כזה, אז עדיף לזכור את שמו ואינטרסים. אז בעתיד קל יותר לבנות תקשורת, נסיעה כבר מוכר זכוכית הקוקטייל הבאה.

    גברים רפידות על מחמאות אישיות וגישה אישית. הם מאמינים אם הנערה זוכרת את אהבתם לדוג או למכוניות, אז זה אות אמיתי של אהדה. הנדיבות ברגעים כאלה מתחילה לרדת, ולכן, הרווחים גדלים!

    Просмотров: 101 | Добавил: tammara1qfbo | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar